Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

    Працюючи зі словами, які вживаються у прямому або переносному значенні, дитина має розуміти, з яким випадком зіштовхнулась в тому чи іншому разі. Переплутати пряме з переносним значенням – допустити серйозну помилку у розумінні слів української мови. Переносне значення слів використовується для більшої образності, посилення емоційної складової, акценту на чомусь, і такі слова є вже в інших виразах, ніж якби вони продовжували зберігати пряме значення, тобто первинне.

    У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься розподіляти випадки використання слова в переносному та прямому значеннях. На екрані перед учнем міститься зображення кількох словосполучень. Всі вони різні, однак у всіх є певне слово, яке є спільним. Поруч знаходиться дві робочі зони. В одну треба перемістити словосполучення у прямому значенні, в іншу – в переносному. Для цього учень по черзі читає та аналізує кожне, використовуючи свої знання про сенс цього спільного слова як первинний, так і контекстний. Наприклад, якщо порівняти вирази «золота дитина» та «золоте намисто», то стає зрозумілим, що перше словосполучення має переносне значення «слухняна, хороша», адже жива і справжня дитина людини не буває із золота, а от друге словосполучення вжите в прямому значенні і означає, власне, матеріал, з якого зроблене намисто. Коли учень відсортує всі словосполучення, які є на етапі, то пройде на новий рівень. Там в переносному і прямому значеннях вживається вже інше слово, спільне для кількох фраз. Таким чином, рухаючись між етапами завдання, школяр знайомиться з багатством метафор та образів української мови.  

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.3
Сортуємо словосполучення з прямим/переносним значенням
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися