Іменник є досить різноманітною частиною мови, яка налічує багато тисяч одиниць. Відповідно, оскільки іменники використовуються для назв предметів, явищ, подій та осіб, і граматичних категорій у даної частини мови немало: рід, число, відмінок, відміна тощо. При цьому одному іменнику властиві всі ці категорії водночас. Тобто створюється комбінація категорій в рамках одного слова. Скажімо, «братом» є слово чоловічого роду множини, яке було вжито в орудному відмінку. У ході виконання цього завдання учень тренуватиметься у виборі закінчень для слів, які вжиті саме у множині, адже відмінювання таких слів може стати складністю для нього з причини нетипових закінчень.
На екрані є зображення частини набору відмінків. Відповідно до них зображено й різні форми іменника, який завжди вжито у множині. Закінчення цього слова є пропущеними. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб дописати закінчення у іменник в різних вказаних відмінках. Слово на кожному етапі інше, як і набір відмінків (на одному рівні їх буде лише чотири, а не всі сім), тож слід бути уважним та співвідносити відмінок із закінченням. Поруч зі словами міститься активна кнопка, натискання на яку викликає таблицю із питаннями до відмінків. Однак, цією підказкою слід користуватись у крайньому випадку. Отже, учень вводить правильні закінчення, які й виражають граматичну форму іменника, памʼятаючи, що він завжди використаний у множині, а значить і закінчення у нього своєрідні. Завдяки виконанню даного завдання школяр краще запамʼятовує ці закінчення, і в майбутньому відмінювання іменників в цьому числі не стане для нього проблемою.
Учень/учениця ставить питання до іменників, що належать до різних родів; визначає рід іменників, ставить питання і відносить іменник до одного з родів; змінює іменники за числами; визначає число іменників; знає назви відмінків і відмінкові питання; має уявлення про відмінювання іменників.