Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

    Якщо антоніми обʼєднуються в пари, то синоніми утворюють цілі ряди. Синоніми є словами, які при різному написанні, звучанні та морфемному складі мають близькі лексичні значення. Перевірити, чи слова дійсно є синонімами можна наступним чином. Слова-синоніми можуть заміняти одне одного в деяких реченнях. Якщо контекст не має значення, і такі слова завжди можуть заміняти одне одного, це означає, що вони максимально близькі, майже однакові – такі слова називаються абсолютними синонімами. Однак, здебільшого все ж є певні відмінності у значеннях таких слів, які роблять їх близькими, однак, не однаковими. Такі слова є відносними синонімами, і чим менш близькими вони мають бути, тим більше їх може бути в ряді.

    У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати з синонімічними рядами, відновлюючи їх. На екрані є зображення такого ряду – нового для кожного наступного етапу. Цей ряд є неповним: у ньому є в наявності лише перше слово, тоді як всі інші загубились і змішались із зайвими словами під рядом. Завдання полягає у тому, щоб знайти ці загублені слова, перенести їх до ряду та відновити його. Для цього школяр уважно читає слова, які знаходяться під рядом, та аналізує їхнє значення, послідовно, по черзі, порівнюючи його з тим, котре вже є в наявності. При цьому важливо, щоб учень розумів: синоніми не просто повʼязані з однією темою, а й зображують щось асоціативно близьке. Скажімо, зі слів «добрий», «кмітливий», «чуйний» та «мʼяч» три використовуються для описання персони, але лише два («добрий» та «чуйний») описують характер, тому саме вони є синонімами. Коли школяр вибирає синоніми з-поміж кількох варіантів та переміщує їх до ряду слів, то проходить на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічні дії з новим рядом.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.9
Відновлюємо синонімічний ряд
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися