Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

    Текст є досить обʼємною темою для вивчення. Аби в майбутньому, щоб учень не розгубився у великій кількості підтем, необхідно відразу виділити план тексту як його основу, потрібний для опрацювання каркас, з яким співвідносить будь-яка одиниця мови цього рівня. Школяр, виконуючи одне з попередніх завдань, вже вчився змінювати порядок абзаців, аби вони утворили цілісний та завершений текст. Однак, тоді точка фокусу була зміщена на цілісність тексту та реалізацію  звʼязків між реченнями. Зараз же акцент робиться на іншому – на чіткому плані тексту, якому той має відповідати.

    На екрані перед учнем міститься те, з чого буде збудовано текст – кілька абзаців, що розташовані в хаотичній послідовності. Біля них, на сусідньому робочому полі, міститься готовий план: зачин, основна частина й кінцівка. Лише три пункти, лише три частини – для короткого тексту це мінімум, котрий все ж є необхідним.

    Учень має співвідносити цей план з абзацами та розподілити їх саме відповідно його пунктам. Він спочатку вибирає, який абзац відповідає зачину, тобто знайомить з темою тексту, окреслює те, про що в ньому йдеться. Потім школяр вибирає абзац, котрий містить основну частину – тобто головний посил роздумів, більшу частину інформації або більшу частину описів (в залежності від типу тексту), після чого ставить цей абзац другим, відповідно до «основної частини» як пункту цього плану. Залишається останній абзац, який повинен містити в собі висновки по описаній темі, посилання на головну думку. Він співвідноситься зі своїм пунктом, тобто з кінцівкою. Коли учень правильно розподілить абзаци тексту, то пройде на новий рівень завдання, де треба буде зробити те ж саме, але текст буде зовсім інший, що й надасть йому цікавості.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ф.1
Відновлюємо текст відповідно до його частин
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися