Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

    Помилки, які трапляються при складенні плану до тексту, бувають різноманітні. Наявність у плані зайвого пункту трапляється рідко, адже нечасто учень додумує щось, чого в тексті не було. А от з помилкою, яка буде висвітлена в цьому завданні, школяр стикається частіше. Йде мова про складання неповного плану до тексту, тобто такого, якому бракує важливого пункту. Коли учень замислюється, який план має бути зроблено до тексту, очевидна відповідь така: план має бути такий, в якому всі важливі частини тексту виділені в окремий пункт. Для простоти в цьому завданні кожна така важлива частина в тексті виділена в окремий абзац, хоча в житті трапляється, що один дійсно великий абзац варто розбити на два пункти, а три малих – обʼєднати в один.

    Отже, школяр на кожному етапу бачить перед собою новий текст, розбитий на абзаци-частини. Поряд – план до тексту. Учень послідовно вивчає спершу текст, потім – план, а після цього порівнює їх, співвідносячи кожен пункт з кожним абзацом. Мета – знайти абзац, якого в плані нема. Коли школяр знаходить та виділяє його в тексті, то проходить на наступний етап вправи, де треба виконати аналогічний набір дій з іншим текстом.

    Таким чином, учень вчиться не допускати цієї помилка в майбутньому, звертаючи увагу на кожен важливий епізод в тексті. В плані він, можливо, й згадується лаконічно, навіть одним словом, але це важливо, адже план є орієнтиром для опрацювання тексту, оскільки містить послідовність важливих елементів розповіді. Ця вправа узагальнює всі знання, які присвячені саме розробці плану до тексту та робить більш впевненими навички по його створенню.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ф.6
Вказуємо на абзац, якого немає у плані
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися