Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

    Тексти можуть бути як маленькими, буквально на два-три речення, так і дійсно великими, які ледь поміщаються на десятках чи сотнях сторінках. Однак, текст – це завжди повідомлення. У ньому або відбувається викладення інформації, або міститься опис, або ж втілюються роздуми автора. І яким би не був обсяг тексту, він завжди має зачин, де вказується тема, основну частину, де вона знаходить свій розвиток, та кінцівку, яка підсумовує текст й дає можливість проаналізувати його ідею. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься аналізувати текст та визначати, якої з цих трьох часин йому бракує.

    На екрані перед учнем міститься зображення тексту – нового для кожного наступного етапу вправи. У тексті є заголовок, а от інші важливі його елементи можуть бути відсутні. На кожному етапі бракує одного з трьох: або зачину, або основної частини, або ж кінцівки. Учень аналізує текст. Він розуміє, чого саме йому бракує за допомогою звʼязку між словами та реченнями. Наприклад, якщо в першому ж реченні замість іменника, який називає обʼєкт, котрий виконує дію, використовується займенник, зрозуміло, що тексту бракує початку, тобто зачину, де б цей обʼєкт прямо називався. Якщо ж після такого зачину відразу дається висновок по інформації, якої в тексті просто не було, значить, пропущеною є основна частина. Нарешті, якщо після опису явища або викладення роздумів текст обривається і залишається відчуття незавершеності через відсутність висновків та узагальнення – відсутньою є кінцівка.

    Під текстом є три варіанти – кожен є назвою одного з пунктів плану тексту. Учень має вибрати не частину тексту, а назву того, що було в ньому пропущено. Роль даної вправи полягає у тому, щоб школяр краще розумів важливість кожної частини тексту.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ф.2
Вказуємо на частину тексту, якої не вистачає
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися