Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

    Закінчення слова, особливо прикметника, є тим, що містить центр його граматичного значення, тобто відомості про рід, число та відмінок. У ході виконання цього завдання учень тренуватиметься визначати закінчення прикметника згідно з його граматичними категоріями. У цьому має допомогти іменник. Справа в тому, що прикметник, попори наявність власного лексичного значення, граматично часто (хай і не завжди) повʼязується з іменником, який він і описує. Тобто відбувається узгодження, в процесі якого прикметник отримує рід, число та відмінок іменника, які виражаються у ньому не так, як у слові, котре називає предмет. Наприклад, закінчення прикметників є значно простішими для сприйняття, ніж закінчення іменників, адже їх менше та вони досить чітко «прикріплені» до відповідних родів. У ході виконання цього завдання дитина на практиці в цьому переконається.

    Отже, на екрані перед учнем міститься словосполучення: іменник з прикметником – нові для кожного наступного етапу вправи. Іменник наведено повністю, тоді як в прикметнику бракує закінчення, тобто останньої морфеми, яка містить головне ядро граматичного значення. Школяр аналізує іменник, розуміючи, який він має рід, число та відмінок, після чого підбирає закінчення до прикметника, яке б надало йому таких самих категорій. Наприклад, якщо основа слова «червон-», то в залежності від роду іменника закінчення може бути «-ий», «-а» та «-е», якщо йде мова про однину та «-і», якщо йде мова про множину. Коли учень вписує закінчення, то проходить на наступний етап до аналогічного випадку. При цьому кожне словосполучення супроводжується новим малюнком.   

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.1
Вписуємо закінчення
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися