Закінчення є саме тією морфемою, яка містить у собі ядро граматичного значення прикметників, а також більшості інших самостійних частин мови. У ході виконання цього завдання учень буде тренуватиметься вписувати правильні закінчення відповідно до відмінку поданого прикметника. Справа в тому, що ядро лексичного значення знаходиться в корені і доповнюється префіксами й суфіксами, тож основа при зміні відмінку здебільшого залишається без метаморфоз.
На екрані перед школярем міститься зображення вже відмінюваного словосполучення, де прикметник супроводжується іменником для більшої наглядності. Змінювати порядок зображення та розташування слів не треба. Натомість в кожному прикметнику на місці закінчення або його частини – порожнина. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб вписати потрібні закінчення у словоформи. Школяр вписує всі закінчення, починаючи з початкового, тобто з називного відмінку. При цьому поряд з назвою кожного знаходиться активна кнопка, натискання на яку викликає відповідні питання, повʼязані з цим відмінком.
Після того, як школяр зробить це з усіма наявними словами, почнеться наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії з іншим словосполученням у новій частині списку відмінків.
Учень/учениця має уявлення про прикметник як частину мови; впізнає прикметники в реченні і тексті; будує сполучення прикметників з іменниками; встановлює між ними граматичний зв’язок за допомогою питань; змінює прикметники за родами; визначає рід прикметників за закінченням, поставленим питанням; за родом іменників, з якими вони зв’язані; змінює прикметники за числами, вводить їх у речення.