Порівняння не просто є популярним способом вирази свою думку, а й важливою частиною мовної культури. Деякі порівняння стали досить відомими завдяки своїй образності та отримали статус ідіом. Знання таких виразів є вкрай корисним, адже вони дозволяють більш ефективно спілкуватися, а крім того – дають змогу використовувати яскраві образи для щоденного використання. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься у своїй здатності інтуїтивно розуміти логіку та значення таких порівнянь, а також вивчить найбільш популярні з них, які досі не чула.
На екрані перед учнем міститься зображення розгорнутої книги. На одній сторінці міститься кілька варіантів тлумачення виразу з порівнянням. На іншій – власне, сам цей вираз, що супроводжується малюнками. Ці ілюстрації надають виразу влучного емотивного забарвлення і завдяки їм простіше зрозуміти, що саме мається на увазі.
Отже, завдання, яке ставиться перед школярем, полягає у тому, щоб знайти серед варіантів на сусідній сторінці тлумачення, яке дійсно розкриває суть цього порівняння-ідіоми. Для цього учень, перше за все, має зрозуміти його первинне значення, настрій. Далі школяр уважно аналізує кожен варіант. Вони здебільшого всі між собою не схожі, тож пошук правильно буде не таким вже й складним. Коли учень робить правильний вибір, то відразу проходить на наступний етап, де в книзі буде новий зміст: інші варіанти на одній сторінці та нове порівняння у супроводженні малюнків. Завдяки різноманіттю ідіом та їхній влучності школяр переконується в актуальності використання порівнянь у щоденному спілкуванні, а це збагачує не лише словниковий запас учня, а й надихає його на більш творче використання мови.
Учень/учениця розуміє значення мови в житті людей; знає основні ознаки культури мовлення; володіє словами ввічливості, різними формами звертання до тих, з ким спілкується.
Учень/учениця виділяє у предметах, мовних одиницях істотні ознаки, розрізнює серед них головні і другорядні; порівнює предмети, мовні одиниці за різними ознаками; робить висновок-узагальнення; добирає факти, які підтверджують висловлену думку або суперечать їй.
Учень/учениця використовує словники, як друковані, так і цифрові, щоб визначити або уточнити значення ключових слів і фраз.
Учень/учениця вживає достатнью кількость слів і фраз відповідно до віку.