Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

    Категорія роду в прикметниках дуже проста для сприйняття. Граматика української мови традиційно виділяє три основні (якщо не брати у розрахунок певні особливі випадки) роди: чоловічий, жіночий та середній. Прикметники чоловічого роду закінчуються на «-ий», жіночого – на «-а», тоді як середнього – на «-е». При цьому граматично, якщо іменник, котрий описується цим прикметником, вжито у множині, рід в прикметника ніяк не виділяється. Прикметник будь-якого роду у множині закінчується на «-і». У ході виконання цього завдання дитина закріпить свої знання категорії роду на практиці. При цьому формат подання інформації у цій вправі є одним із найбільш зручним для сприйняття дитиною, адже тут учень шукатиме помилку в чужій роботі.

     На екрані перед школярем міститься зображення фрази. У ній завжди є прикметник, котрий граматично було вжито з помилкою. Важливо розуміти, що граматичне значення слів дає можливість правильно розуміти закладене в них лексичне значення та впливає на утворення звʼязків між словами в тексті. Учень аналізує фразу та знаходить прикметник, який було вжито з помилкою. Вона може бути різною, наприклад, слово може мати неправильний рід або число.

    Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб виправити цю помилку. Для цього школяр має вибрати альтернативну форму цього ж самого слова з-поміж кількох варіантів, які знаходяться під фразою. Учень по черзі підставляє кожен варіант і аналізує, який з них правильно узгоджується з іменником, котрий є у фразі та описує його. Коли школяр робить свій вибір, то проходить на наступний етап до іншої фрази з новими прикметниковими формами. Тож учень, рухаючись між рівнями, бачить, коли саме яку з форм слід використовувати та як важливо не помилитись у виборі між ними.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.4
Виправляємо помилку
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися