Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

    Особливість категорії роду, які наявні в граматиці української мови, у тому, що вона властива фактично всім назвам слів – як тим, які називають істот, котрі дійсно мають рід, так і тим, котрі називаються неістот. Таким чином, прикметники, які узгоджуються з іменниками, теж мають категорію роду. Вона виражається у закінченнях, при цьому правило визначення дуже просте. Рід граматично визначається лише у однині і, якщо іменник має форму називного відмінка, то у випадку, якщо це слово чоловічого роду, то прикметник закінчується на «ий» (або «-ій»). Якщо це слово жіночого роду, то прикметник ,який його описує, закінчується на «-а». у випадку ж, якщо слово, котре називає явище, має середній рід, то і прикметник, котрий його описує, закінчується на «е» (або «-є»). Альтернативні варіанти закінчення використовуються тоді, коли це змотивовано фонетично задля збереження милозвучності слова.

    У ході виконання цього завдання учень тренуватиметься у визначенні роду прикметників. На екрані є зображення  певного обʼєкта. Він є підписаним словосполученням. Одне слово – іменник, який цей предмет називає. Друге слово описує цей предмет за допомогою прикметника.  Учень, перше за все, аналізує лексичне значення словосполучення та дивиться, чи сам обʼєкт опрацювання не має сталого роду (наприклад, логічно, що слово «брат» чоловічого роду), після чого аналізує граматичне значення слів та морфемний склад прикметників. Проаналізувавши закінчення прикметників за описаним вище критеріям, учень переміщує підписаний предмет в одну з трьох робочих зон, які повʼязані з відповідними родами. Після цього школяр проходить на наступний етап до аналогічного завдання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.3
Визначаємо рід
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися