Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

    Ця вправа узагальнює та підсумовує ті знання, які дитина отримала, вивчаючи тему текстів, і разом з тим вона містить деякі нові відомості про текст. Справа в тому, що при всій безмежності потенціалу нових текстів, вони групуються за видами, яких є досить багато. Есе, розповідь, опис – це лише деякі з них. Кожне відрізняється від інших за особливостями будови, а головне – метою висловлювання. В залежності від неї тест набуває певних рис, за наявністю яких можна визначити його тип.

    На екрані перед учнем міститься зображення тексту – нового для кожного етапу завдання. Він не надто великий, однак, все ж містить хоча б три-чотири поширених речення, тож викладає інформацію у достатньому обсязі, щоб проаналізувати його тип. Під текстом міститься кілька варіантів. Один з них відповідає типу тексту. Учень знаходить його, цей варіант, та виділяє, після чого – проходить на новий етап вправи, де треба виконати аналогічні дії.

     Назви варіантів служать в якості підказки. Чи цей текст зосереджується на описі явища або події? Чи багато в ньому прикметників та прислівників, які означають ознаку предмету та відповідно ознаку дії? Якщо так – цей текст належить до описів. Якщо ж у ньому багато роздумів, наводяться приклади та акцент уваги зміщується саме на внутрішній світ автора – то це текст-роздум, або есе. У випадку, коли наголос робиться саме на тому, щоб розповісти про ті чи інші події або розказати про явища чи почуття, перед учнем – типовий текст-розповідь. І рухаючись між етапами, школяр не просто знайомиться з цими видами, а й бачить, наскільки різними та цікавими можуть бути представники кожного, наскільки різноманітні описи, як багато тем для роздумів, як загалом багата мова, що дає можливість це втілити.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
У.9
Визначаємо тип тексту
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися