Ігровий аспект вправ, які присвячені вивченню тої чи іншої теми української мови, є корисним для концентрації дитини. Їй простіше зосереджуватись на тому, що цікаво робити. Ця вправа скерована на вивчення учнем фонетичних схем і має досить сильний ігровий аспект.
На екрані перед дитиною міститься багатоелементний малюнок, який можна сприймати як справжню повноцінну історію. Зображено персонажа в автівці, який хоче взяти з собою когось із компанії друзів. Це може бути хлопчик, сова, яка читає книгу, або, скажімо, собака, котра дивиться, як дівчинка грається з мʼячем. Біля кожного елемента малюнку міститься активна кнопка, натиснувши на яку дитина почує слово, яким називається відповідний обʼєкт. Важливо зазначити надзвичайну деталізацію ілюстрації та дуже цікавий, яскравий і незвичний стиль виконання. Таким чином, від виконання завдання дитина отримуватиме справжнє естетичне задоволення.
Над зображенням машини міститься фонетична схема. Поряд з нею спеціальна кнопка зі знаком «?». Якщо учень забув значення цих позначок, то може натиснути на цю кнопку і побачити розшифрування. Школяр натискає по черзі на кнопки. Вони активують звукове відтворення слів, що називають можливих пасажирів. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб знайти те слово ,яке відповідає наданій схемі. Таким чином учень зіставляє звукову інформацію з візуальною, що є досить складним для дитини. Коли школяр переміщує зображення потрібного персонажа до автівки, то проходить на наступний етап до нового подібного малюнку. Там схема, звісно, буде вже іншою. Зміняться й деталі ілюстрації, аби зберегти цікавість школяра до виконання завдання.
Учень/учениця відтворює український алфавіт; називає букви на позначення голосних і приголосних звуків, парних дзвінких і глухих приголосних; правильно називає всі літери; розташовує слова за алфавітом, орієнтуючись на другу літеру.