Ця вправа продовжує низку завдань, які присвячені різній формі роботи з лексичним значенням слів. Цього разу учень буде працювати з рядами слів, які утворюють смисловий ряд.
На кожному етапі перед є зображення кількох слів, які тематично повʼязані. Наприклад, всі вони описують емоційний стан. Більшість слів описують щось подібне, окрім одного, який за лексичним значенням разюче відрізняється від решти. Скажімо, чотири слова описують позитивні риси характеру, а одне – негативну. Всі вони так чи інакше стосуються саме характеру, але за значенням слів все ж одне виділяється. Іноді слова, які обʼєднуються в ряд можна обʼєднати в синонімічних ряд, однак, часто подібність між ними все ж не достатньо виражена для цього. Так чи інакше, одне слово за лексичним значенням обовʼязково виділятиметься. І завдання полягає як раз в тому, щоб вибрати його. При цьому вправа має дуже серйозний акцент на сюжетній осевої. На екрані перед учнем міститься малюнок, де зображено персонажа та основні декорації, скажімо, лепрекона, якому треба допомогти сховати зайве слово у чарівне дерево. Взаємодія з цим персонажем є родзинкою вправи, тим, що мотивує учня успішно виконувати завдання. Ілюстрації деталізовані, якісні та яскраві, а образи – неодмінно казкові та приємно оформлені, тож дитина більше грає, ніж виконує учбове завдання, що лише посилює її цікавість до виконання вправи. На новий етап до іншого словесного ряду дитина переходить після того, як передасть казковому герою одне зі слів в ряду. Слова на новому етапі будуть інші, але серед них теж виділятиметься одне – і теж лише за лексичним значенням.
Учень/учениця розрізняє іменники, прикметники, дієслова в прямому і переносному значеннях; виявляє в тексті слова з прямим і переносним значенням, багатозначні слова, найуживаніші омоніми; добирає синоніми й антоніми до загальновживаних слів; пояснює фразеологізми.
Учень/учениця розрізняє відтінки значень серед пов'язаних слів.