Разом з Учителем ми вже виконали велику роботу, пройшли шлях від вивчення літер і звуків до дослідження значень слів. Але ми маємо дізнаватися й запам’ятовувати якнайбільше слів і понять, щоби вільно орієнтуватися в навколишньому світі і вправно навчатися грамоти.

Сьогодні Вчитель приготував для нас урок, у якому ми будемо розпізнавати предмети за їхнім призначенням і прибирати зайві. Наприклад, для того, щоб приготувати страву, нам потрібне кухонне приладдя й посуд, але зовсім не потрібне намисто. Саме таким чином і побудований наш урок.

Ми побачимо кілька предметів і почуємо їхні назви, потім Учитель запропонує вибрати з-поміж предметів такий, що не підходить для певної справи.

Для успішного виконання цього завдання нам знадобиться зосередженість і увага. Але треба пам’ятати, що часом трапляються й помилки, адже ми навчаємось. Але Вчитель ніколи не залишає без допомоги тих, хто вагається з вибором. А яскраві ілюстрації піднімуть настрій навіть після помилки. Тож засмучуватися й нудьгувати не доведеться!