Після того, як учень, виконуючи попереднє завдання, знаходив відповідь на математичні задачки на швидкість, настає час зробити наступний крок – виконати бліц-вправу. Це означає, що всі задачки у ній будуть максимально короткі, стислі, а у питанні буде очевидно передаватись суть дії, яку треба виконати з числами. Наприклад, якщо питається «у скільки разів менше», то це ділення, а на скільки більше» – то це додавання. Задачки прості: працювати доведеться з відносно невеликими або круглими числами. Проте акцент робиться й на знанні навколишнього світу, наприклад, вся задачка може вміститись у питанні «Скільки хвилин у трьох годинах?», а для вирішення його учень має впевнено відчувати себе з темою виміру часу. Знаючи, що в одній годині «60» хвилин, учень має помножити ці «60» на трійку – і ввести у порожню клітинку відповідь, згідно з якою у трьох годинах «180» хвилин. Коли учень вписує цю відповідь на задачку, то проходить на наступний аналогічний рівень. Особливий акцент у цій вправі робиться на швидкість, як і у попередній, проте завдяки стислому формату учень ще більше прискориться. Завдяки цьому рух між рівнями стає більш динамічним, а виконання вправи – більш цікавим для дитини. Оскільки всі задачки прості, головний сенс цієї вправи полягає не у перевірці математичних здібностей учня, а у тренуванні швидкості реакції та памʼяті. Аби правильно відповісти на питання, учень має добре орієнтуватись у тій темі, яку воно піднімає і згадати всі потрібні відомості як можна скоріше. А різноманіття таких тем лише посилює азарт дитини.
Учень/учениця: розв’язує сюжетні задачі вивчених видів