Після того, як учень краще зрозуміє сутність дробів як математичних одиниць, настає час працювати з ними та числами, для яких ці дроби використовуються. Механіка виконання цього завдання подібна до попереднього. Проте якщо у минулій вправі учень опрацьовував дріб як частину фігури, то цього разу дріб стане частиною числа. Дитина вже знає, що дріб – це спосіб сприймати ціле за частинами. Цим «цілим» може бути не тільки одиниця, а й інше число, навіть значно більше. Просто його треба розділити на знаменник (тобто кількість цих частин), а потім те, що вийде, помножити на чисельник. Цим і має зайнятись дитина у ході виконання даного завдання. На екрані перед учнем міститься зображення умов до вправи. На фоні малюнка, що служить для привертання уваги дитини, міститься умова виконання завдання, яка включає в себе, власне, дріб та число, частину якого за дробом і треба знайти. Учень виконує всі описані вище операції (ділить на знаменник та множить на чисельник), після чого вибирає з-поміж кількох відповідей внизу екрана ту, яка є, на його думку, правильною. Коли учень робить свій вибір, то проходить на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії. Наявність цих варіантів є підказкою для учня, адже, виконуючи цю вправу, дитина буде не лише множити й ділити в памʼяті, а й працюватиме з досить великими багатоцифровими числами. Відтак варіанти відповіді служать орієнтиром. Водночас сам формат подання інформації про дроби допомагає ще краще зрозуміти їх, що важливо для переходу до більш складних тем.
Пояснити, чому дріб a / b рівноцінний частці (n × a) / (n × b) за допомогою візуальних дробових моделей з урахуванням того, як число і значення дробу відрізняються, хоча самі два дроби, у результаті скорочення,
мають одне й те саме значення. Використовувати цей принцип для розпізнавання та створення рівноцінних дробів.