На початку вивчення теми дробів особливий наголос робиться саме на розумінні цих математичних одиниць. Складність дробів полягає у тому, що досі дитина працювала саме з цілими числами, отже, учню буває складно зрозуміти, чим насправді є дроби, як вони формуються, як чисельник взаємодіє зі знаменником. У ході виконання цього завдання дитина отримає можливість по-новому подивитись на дроби, краще осягнути їхню природу завдяки цікавому формату подання цих математичних обʼєктів. На екрані перед дитиною міститься зображення поля, яке поділене на кілька рівних частин. Всі вони позначені напівпрозорим. Над цим полем міститься зображення дробу. Учень вивчає те, як малюнок та числа взаємопов’язані: цифра у знаменнику – це і є число частин фігури. Відтак цифра у чисельнику означатиме те, скільки цих частин треба виділити. Щоб переконатись у тому, що учень дійсно добре зрозумів цей принцип, згідно з умовами вправи дитина і має виділити певну кількість елементів фігури. Коли учень це зробить, то пройде на наступний етап, де буде новий дріб, а відтак – і нова фігура. Дуже важливо, щоб виконуючи це завдання, дитина не просто виділяла частини цілого у правильній кількості, а саме розуміла, нащо вона це робить. Сприймаючи фігуру, як щось цілісне, тобто як одиницю, дитина виділяє в ній частини (знаменник) і деякі з них опрацьовує (чисельник). Це допомагає отримати більш глибоке розуміння питання.
Пояснити, чому дріб a / b рівноцінний частці (n × a) / (n × b) за допомогою візуальних дробових моделей з урахуванням того, як число і значення дробу відрізняються, хоча самі два дроби, у результаті скорочення,
мають одне й те саме значення. Використовувати цей принцип для розпізнавання та створення рівноцінних дробів.