Ця вправа поєднує тренування математичних навичок та логічне мислення. На екрані перед учнем міститься кілька прикладів. У кожному є математична дія. Оскільки всього виразів чотири, виконуючи це завдання, дитина повторить принципи виконання всіх відомих їй дій: додавання та віднімання, множення та ділення. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб визначити, який саме приклад є зайвим, обчисливши їх. Спочатку учень аналізує самі вирази. Вони ніяк не повʼязані між собою, тож визначити, який з них є зайвим, поки не вийде. Дитина обчислює відповідь до кожного з них та вписує відповідні числа у порожні клітинки після знаку рівності. Саме за результатами й можна визначити, який з прикладів є зайвим: всі, окрім одного виразу, дають однаковий результат. Отже дитина має обрати саме той приклад, результат для якого відрізняється від інших. Коли дитина це робить, то проходить на наступний етап, до нової серії математичних прикладів. Важливо, що, опрацьовуючи приклади у цій вправі, учню доведеться згадати всі принципи роботи з великим числами, адже як додавати і віднімати, так і множити й ділити доведеться багатоцифрові числа. Крім того, ця вправа є досить важливою для розвитку вміння виділяти у ряду щось за певною ознакою. Завдяки цій вправі учень розуміє: щоб виділити зайве серед низки обʼєктів, треба спочатку визначити, що в них спільного. Адже вже за допомогою цієї категорії і вийде визначати зайве.
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового додавання і віднімання
Учень/учениця: коментує свої дії під час виконання обчислень.
Учень/учениця: застосовує правила множення і ділення чисел на розрядні одиниці
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового множення і ділення на кругле число
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового множення на двоцифрове число
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового ділення трицифрового числа на двоцифрове