Утворення послідовності – не тільки досить важливе вміння для розвитку уважності та концентрації через дотримання певного принципу побудови ряду. Те, як учень утворює послідовність означає ще й добре розуміння самого предмета. У ході виконання цього завдання дитина утворюватиме послідовність із десяткових дробів. На екрані перед учнем міститься неповний ряд з таких числових структур. Уважно вивчивши їх та те, чим вони подібні між собою, дитина зрозуміє динаміку зміни елементів послідовності, в тому числі й те, як вона формується. Це важливо, адже порядок утворення елементів послідовності може відрізнятись від звичайного порядку при підрахунку. Останні клітинки порожні – туди треба перенести дроби, які б доповнили послідовність і зробили її повною. Варіанти схожі між собою, тож їхня наявність навряд зможе сприйматися як підказка. Скоріше те, що вони подібні, є додатковим фактором, який ускладнює виконання завдання, і разом з тим робить його цікавішим. Учень має уловити, який саме розряд задіяно при зміні елементів послідовності. Наприклад, при однакових цілих частинах та однакових цифрах у розряді сотих, кожен наступний дріб більший на «0,1». Отже учень має вибрати дроби, які на таку ж величину більші, за попередні. Коли дитина продовжує послідовність, то проходить на наступний етап завдання, де треба буде доповнити вже інший ряд дробів. Ця вправа остаточно закріплює вміння працювати з десятковими дробами та демонструє розуміння дитиною того, як вони формуються.