Числовий промінь – чи не найзручніший спосіб демонстрації порядку чисел при лічбі. Відтак, фактично, він є одним із перших методів візуального зображення чисел по їхньому порядку, з яким знайомиться дитина. Проте у ході виконання цього завдання учень виконуватиме досить нетипову операцію. А саме – шукатиме промінь, який підходить за тим чи іншим критерієм у порівнянні з іншим. На екрані перед учнем міститься зображення двох таких променів. Вони можуть бути схожими чи навіть майже однаковими, але завжди між ними є відмінність. Наприклад, один йде у бік зменшення, а інший – у бік збільшення, що показується кольоровими стрілками напрямків руху. У завданні, формулювання якого дитина бачить над променями, вказано, який саме треба вказати. У завданні числовий промінь не називається прямо. Натомість там буде вказано, який саме критерій необхідно буде використати для їхнього порівняння, наприклад, вказати на промінь, котрий йде у сторону зростання або навпаки – спадання. Дитина аналізує зображення та робить свій вибір, після чого проходить на наступний етап завдання. Ця вправа є, по суті, першим кроком у царину чисел, що є менші від нуля, адже дитина, хоча й не тикається з ними наразі прямо, все рівно задається питанням про те, які ж числа можуть бути меншими за одиницю. Не дивлячись на те, що виконання саме цього завдання є досить легким, його значення вельми велике для розвитку розуміння дитини того місця, яке числа мають відносно одне одних. Це розуміння є запорукою ефективної роботи як з числами менше нуля, так і з великими звичайними числами.
Учень/учениця: порівнює багатоцифрові числа
Читати і записувати цілі багатоцифрові числа, використовуючи цифри з базової десятки та словесні назви цифр. Порівнювати два багатозначних числа на основі значень цифр у кожному місці, використовуючи >, = і < як символи для запису результатів порівнянь.