Дії з круглими числами завжди стоять трохи осторонь у всіх правилах. Наприклад, множення на нуль завжди дає нуль, але якщо помножити на 10, то розряд іншого множника збільшиться без зміни для значущих чисел. Ділення на круглі числа теж просте: значущі цифри виконують безпосередньо ділення, тоді як нулі просто «забирають» нулі діленого у відповідній кількості. При додаванні та відніманні круглих чисел дитина має проявити увагу до розрядів: якщо до «34 595» треба додати число «300», то учень опрацьовує тільки розряд сотень. З віднімання все відбувається аналогічним чином. У ході виконання цього завдання дитина стикатиметься з математичними прикладами, де є кілька різних дій з круглим числами. На екрані перед учнем на кожному етапі буде знаходитись один такий вираз. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб у правильному порядку виконати всі дії та знайти кінцевий результат. Дитина має памʼятати, що при відсутності круглих дужок спочатку у прикладі виконується дія множення або ділення і тільки після цього – додавання та віднімання. Якщо ж у прикладі є тільки множення та ділення або тільки додавання та віднімання, то виконувати всі операції треба послідовно. Спочатку учень виконує першу дію і тримає в памʼяті проміжний результат, з яким виконує наступну операцію. Дійшовши до цієї вправи, дитина вже має знати принципи роботи з круглими числами в усіх математичних діях, які вважаються основними. Тож ця вправа є, певною мірою, не тільки самостійним тренажером математичних навичок, а й можливістю для комплексного повторення теми роботи з круглими числами. Коли дитина вписує кінцевий результат у порожню клітинку після знаку рівності, то проходить на наступний етап до нового прикладу.
Учень/учениця: застосовує правила множення і ділення чисел на розрядні одиниці
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового множення і ділення на кругле число
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового множення багатоцифрового числа на двоцифрове