За природою своєю ділення є процесом розділення початкового числа на певну кількість рівних частин. Це початкове число, як і у випадку з відніманням, є найбільшим у цьому виразі. З відніманням є й інші спільні риси: елементи ділення нерівнозначні, ділене завжди перше, а вже потім йде дільник; під час ділення початкове число зменшується, а не збільшується тощо. З цим математичним процесом дитина вже знайома, проте на відміну від всіх минулих випадків опрацювання даної теми учень цього разу працюватиме з досить великими числами. При цьому вправа має цікаве сюжетне оформлення. На екрані перед учнем міститься зображення смартфону, до якого треба підібрати код. Цифри розташовані на його екрані так, як це буває завжди під час розблокування апарату. Кодом є частка, тобто результат прикладу з дією ділення, а сам цей приклад подається у завданні, формулювання якого є над малюнком. Дитина читає завдання і виконує дію ділення. Важливий момент: ділення, як вже було сказано вище, є протилежним до множення процесом. Коли учень раніше працював з множенням трицифрових чисел, то другим множником завжди було одноцифрове число. важливо памʼятати, що ділене – це добуток протилежного прикладу з множенням, тож дільником може виступати не тільки менший одноцифровий множник, а й більший, трицифровий. Таким чином на деяких етапах дитині доведеться, наприклад, «375» ділити на «125». Учень може розгубитись, зрозумівши, що працює з двома трицифровими компонентами, але ділення в такому випадку досить просте: дитина має просто зрозуміти, на яке число треба помножити «125», щоб вийшло «375». Для цього прикладу це число «три». Коли дитина введе правильне число, натиснувши на відповідну цифру на зображенні смартфону, то пройде на наступний етап.
Учень/учениця: передбачає кількість цифр у добутку, частці до початку виконання обчислень.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового ділення трицифрового числа на двоцифрове
Учень/учениця: володіє обчислювальними навичками письмового множення та ділення багатоцифрового числа на двоцифрове
Помножити або розділити, аби виконати рівняння, пов'язані із дією множення, наприклад, розв’язуючи задачі у малюнках або словесні, що мають невідому змінну, з урахуванням відмінностей у діях множення та додавання.
Знайти частки і остачі цілих чисел у прикладах, де ділене буде (максимум) чотиризначним, а дільник - однозначним, використовуючи знання про розрядність чисел, властивості арифметичних дій та / або співвідношення між множенням і діленням. Проілюструвати та пояснити обчислення, використовуючи рівності, графіки та діаграми.