Є спеціальні форми подання прикладів та методики їх розʼязування, які дозволяють без особливого напруження виконувати ділення на трицифрові числа. Дільниками, як легко можна здогадатись, в таких прикладах виступають дійсно великі числа – тисячі, десятки тисячі та більше. Проте в дійсності є також і особливі випадки, коли виконання ділення навіть з такими великими числовими компонентами стає можливим просто у стовпчик або навіть я рядок. Йде мова, зокрема, про ділення круглих чисел. Як вже відомо дитині при діленні на кругле число розряд діленого зменшується відповідно до кількості нулів дільника. Відтак, якщо числа, з яких складається приклад, мають досить мало значущих цифр, і більшу частину їхньої структури займають нулі, які просто вказують на наявність певних розрядів, то ділення з такими числами перетворюється на досить легкий процес. Ця вправа присвячена саме їм. На екрані перед учнем на кожному етапі завдання міститься математичний приклад з дією ділення. Як ділене, так і дільник є великими круглими числами з багатьма нулями. Щоб правильно виконати всі розрахунки, дитина має кількість нулів дільника спочатку відняти від діленого. Вже після цього, коли у дільнику залишаться тільки значущі числа, учню залишається ділити на них те, що залишилось від діленого. Наприклад, якщо треба розділити «25 000» на «500», то два нулі дільника забирають стільки ж нулів діленого. В результаті «250» треба розділити на «5», а це те саме, що «25», тільки ще до частки треба додати один нуль. В результаті часткою є число «50». Дитина виконує дію ділення, після чого проходить на наступний етап, де треба повторити увесь цей алгоритм вже з іншим прикладом, що закріпить отримані знання та полегшить майбутню роботу з великими числами.
Учень/учениця: коментує свої дії під час виконання обчислень.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового множення і ділення на кругле число
Помножити або розділити, аби виконати рівняння, пов'язані із дією множення, наприклад, розв’язуючи задачі у малюнках або словесні, що мають невідому змінну, з урахуванням відмінностей у діях множення та додавання.