Наявність нуля в кінці числа збільшує його розрядність. Це досить істотно в плані розуміння та використання числа: між сотнею та тисячею різниця вельми відчутна. Хоча візуально «100» та «1000» відрізняються наявністю тільки одного «зайвого» нуля в другій з перелічених цифр, при виконанні математичних дій з ними стане зрозуміла величезна різниця між цими числами. Проте при цьому, якщо крім значущих цифр, у діленому є також і нулі, тобто це число є круглим, то ділення стає значно простішим. У ході виконання цього завдання дитина зможе пересвідчитись у цьому. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься зображення вже знайомої по попереднім завданням числова пірамідка. Кожен її рівень – це приклад з дією ділення. Дільник завжди один і той самий, а от ділене – відрізняється на кожному наступному поверсі цієї формації. Суть відмінностей, які розділяють ділені в тому, що значущі цифри теж повторюються, а от кількість нулів, яка вказує на наявність розрядів, різна. Найменше число на вершині піраміди. На наступному ж поверсі воно на розряд більше (тобто фактично в «10» разів більше), і таке збільшення є на кожному щаблі. Тож на вершині знаходяться десятки, у фундаменті – десятки тисяч в якості діленого. Оскільки значущі цифри повторюються, то і виконати дію ділення, по суті, треба лише один раз – з верхнім числом. Після цього залишається тільки вписувати ті самі значущі цифри, додаючи до них відповідну кількість нулів. Завдяки цій вправі дитина не тільки краще усвідомить універсальність законів ділення, а й навчиться без остраху працювати з круглими великими числами, розуміючи, що кількість нулів, хоча й важлива в цілому, не грає істотної ролі саме для дії ділення, особливо якщо це число ділиться на дільник без залишку.
Учень/учениця: коментує свої дії під час виконання обчислень.
Учень/учениця: застосовує правила множення і ділення чисел на розрядні одиниці
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового множення і ділення на кругле число
Учень/учениця: визначає склад числа за розрядами і за класами
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового ділення багатоцифрового числа на одноцифрове
Помножити або розділити, аби виконати рівняння, пов'язані із дією множення, наприклад, розв’язуючи задачі у малюнках або словесні, що мають невідому змінну, з урахуванням відмінностей у діях множення та додавання.