При роботі з дробами головним є, звісно, розуміння даної теми. Зокрема йде мова про те, що при множенні на цілі числа дроби дають добуток, який більший, ніж одиниця. Перевірити, чи це так, досить легко. Більшим за одиницю є будь-який неправильний дріб, де чисельник більший, ніж знаменник. Чому? Тому що це означає, що кількість частин цілого, які умовно «взяли», більша, ніж кількість частин, на яке це ціле поділили. Отже у ході виконання цього завдання дитина шукатиме добуток при множенні дробів на ціле, який має бути більшим, ніж одиниця. На екрані перед дитиною міститься кілька прикладів з дією множення. В усіх випадках один з множників є дробом, а інший – цілим числом. Результати вже подаються, тож обчислювати нічого не доведеться. Задача, яка ставиться перед учнем, досить проста і полягає у тому, щоб знайти вираз, відповідь для якого є більша, ніж одиниця, тобто той приклад, де добутком є неправильний дріб. Коли дитина робить свій вибір, то проходить на наступний етап, де треба виконати аналогічні дії. Що цікаво, завдяки цьому завданню учень ознайомиться з великою кількістю випадків, коли навіть множення на ціле число не може дати добуток, більший за одиницю. Наприклад, якщо знаменник досить великий, а чисельник та ціле число малі. В цілому дана вправа має ознайомчу мету – вона дозволяє краще зрозуміти дроби та побачити, які бувають окремі випадки множення цих математичних величин.