Дитина вже знає, що таке додавання і має досить великий досвід практичного застосування цієї дії для знаходження результату, тобто суми складання двох доданків. Проте у ході виконання цього завдання учень зробить крок у досить специфічний підрозділ цієї теми, а саме – виконуватиме додавання в межах ста тисяч. Такі великі числа рідко траплялись дитині раніше, тож робота з ними вимагатиме особливих зусиль для концентрації для памʼяті учня. На екрані перед ним на кожному етапі міститься новий приклад з дією додавання. Числа будуть пʼятицифровими, при чому такими будуть обидва доданки. Учень має виконати дію додавання і вибрати з-поміж варіантів відповіді, які будуть під прикладом, той, який є правильним. Для цього учень має додавати по розрядах: спочатку одиниці, потім десятки, потім сотні – і так до десятків тисяч. Важливо, щоб учень рухався саме від меншого розряду до більшого, адже, якщо при додаванні десятків сума буде більшою за цифру «9», то одиниця переходить на наступний розряд, і її треба буде запамʼятати. Коли учень робить свій вибір, то проходить на наступний етап до нового подібного прикладу. При виконанні цього завдання особлива увага відводиться нулям. Вони використовуються для позначення наявності певного розряду, тож якщо в одному доданку є нуль у розряді десятків, а в іншому – там значуща цифра, то саме вона і заміняє нуль, якщо, звісно, на неї не вплинуть цифри інших розрядів. Завдяки цій вправі учень навчиться краще орієнтуватись у порядку розташування цифр у числі та навчиться сприймати їх як щось цілісне.
Учень/учениця: застосовує знання нумерації багатоцифрових чисел для виконання арифметичних дій додавання і віднімання числа 1 та додавання і віднімання на основі розрядного складу числа
Учень/учениця: володіє навичками письмового додавання й віднімання багатоцифрових чисел
Учень/учениця: перевіряє правильність виконання арифметичних дій