Дитина вже додавала три числа раніше, щоправда у цих випадках учень діяв здебільшого через зазначену у виразі послідовність, яка була оформлена круглими дужками: та пара доданків, яка ізольована у круглі дужки, опрацьовується першою, і вже до отриманого числа додається третій доданок. Але насправді порядок додавання не має значення, що дитина зрозуміла за допомогою попереднього завдання. Тож у цій вправі учень шукатиме суму у прикладі з додаванням трьох чисел, де дужок не буде. На кожному етапі вправи перед учнем буде по одному такому прикладу. Важливо, що працюватиме дитина з досить великими числами – до ста тисяч. При цьому відсутність дужок є, певною мірою, перевагою – дитина сама вибирає, яку пару доданків опрацювати в першу чергу, з чого легше буде почати. Коли учень знайде суму двох доданків, то має до неї (запамʼятавши це число) додати третій доданок. Коли учень зробить і це, то залишається тільки знайти загальну суму трьох чисел, вибравши правильний варіант серед наданих під виразом. Варіанти є орієнтиром, адже один з них гарантовано правильний. Ця вправа є досить складною, адже учню доведеться не тільки правильно виконати дію додавання двох пʼятицифрових чисел двічі, а й тримати у памʼяті велике число – суму перших двох доданків. Тож ця вправа дійсно удосконалює вміння дитини додавати до ста тисяч і тренує памʼять, а також увагу. Дуже важливо, аби учень не заплутався у розрядах, адже цифри подаються у ряд, а не у стовпчик.
Учень/учениця: застосовує знання нумерації багатоцифрових чисел для виконання арифметичних дій додавання і віднімання числа 1 та додавання і віднімання на основі розрядного складу числа
Учень/учениця: перевіряє правильність виконання арифметичних дій
З’ясувати, що у багатозначному цілому числі, цифра в одному місці може важити у десять разів більше, ніж така ж сама, що просто стоїть поруч.