Додавання з підвищенням розряду – дія вже дитині відома. Коли учень тільки-тільки відкривав для себе цей математичний процес, то вчився працювати з розрядами саме за допомогою цього специфічного формату завдань. Але ця вправа, хоча й схожа на ті, попередні, за форматом, відрізняється за інформаційним наповненням. Справа в тому, що цього разу дитина працюватиме зі значно більшими числами. На екрані перед учнем на кожному етапі завдання міститься своєрідна піраміда з математичних прикладів, які містять дію додавання. Цікаво, що ці приклади фактично однакові – всі доданки є круглими числами, які відрізняються тільки кількістю нулів, тоді як значуща цифра, яка є першою у кожному числі, залишається однаковою. Наприклад, на вершині піраміди перший доданок – цифра «600», а поверхом нижче вже знаходиться «6 000». Тож цифри різні, але саме завдяки кількістю нулів, які позначають наявність нових розрядів. Хоча з кожним поверхом вниз числа збільшуються, результат фактично теж незмінний – правила додавання є універсальними і для тисяч, і для мільйонів. Після кожного прикладу є знак рівності, а далі – порожня клітинка. Туди дитина має ввести відповідь на приклад, тобто результат цього додавання. Оскільки значущі цифри завжди однакові, треба просто ввести правильну кількість нулів. Коли дитина це зрозуміє, завдання стане надзвичайно легким, адже досить просто виконати перше, найвище додавання, щоб відповідь на всі інші приклади стала очевидною. Залишається тільки вписати ту кількість нулів, яка відповідає кількості розрядів сумі на кожному рівні, і вже для цього дитині доведеться проявити і уважність, і памʼять, адже учню доведеться рахувати числа в межах ста тисяч.
Учень/учениця: застосовує знання нумерації багатоцифрових чисел для виконання арифметичних дій додавання і віднімання числа 1 та додавання і віднімання на основі розрядного складу числа
З’ясувати, що у багатозначному цілому числі, цифра в одному місці може важити у десять разів більше, ніж така ж сама, що просто стоїть поруч.