Ця вправа робить наступний крок у опрацюванні теми периметру та площі. Ці дві характерні якості геометричної фігури є досить різними, адже вони по-різному розуміють розмір фігури: периметр – це сума сторін, тоді як площа – той розмір площини, який фігура собою займає. Проте, знаючи площу та периметр, можна дізнатись і сторони. У ході виконання цього завдання дитина займатиметься саме цим. На екрані перед дитиною міститься задача, згідно з умовами якої є фігура, площа та периметр якої вже відомі. Невідомими є сторони, проте під зображенням цієї фігури вказані варіанти відповіді. Учень, знаючи формули, за якими треба дізнатись площу та периметр, підставляє у них ці числа. Наприклад, якщо периметр фігури дорівнює «116», а площа «112», значить треба знайти пару чисел, які дають саме друге число у якості добутку, а перше – суми при подвоєнні кожного доданка. Такими є числа «2» та «56». Дійсно, ці числа дають у добутку саме «112», а якщо кожне з них подвоїти, а результат додати, то вийде «116». Коли учень, підставляючи пари чисел, які є варіантами відповіді, знайде потрібну пару, то пройде на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії. Завдяки цій вправі учень краще розуміє, як периметр та площа співвідносяться, а також те, що, знаючи тільки одну з цих величин, не завжди можна правильно знайти сторони, адже є пари чисел, які дають добутком площу, але вони можуть не давати означеного периметра.
Учень/учениця: знаходить довжину однієї сторони прямокутника за відомими площею та іншою стороною