Досить рідко людина йде у магазин або на ринок за лише одним товаром, однією покупкою. Здебільшого, маючи певну суму на витрати, людина планує придбати кілька речей. У ході виконання цього завдання дитина примірить на себе роль такого покупця. На екрані перед учнем міститься малюнок – досить багатоелементний та цікавий у своїх деталях. На екрані зображено персонажа, який і є покупцем, що має обмежену кількість грошей, але зайшов у магазин, скажімо, у кондитерську лавку, аби витратити всію цю суму. Поряд з персонажем є кілька товарів, але купити він може не всі. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб допомогти цьому герою витратити всю суму грошей, яка є у нього в наявності, купивши як можна більше предметів у цьому магазині. Сума грошей, яку треба витратити, вказана у формулюванні завдання ,що міститься над ілюстрацією. Кожен з предметів, які можна купити в магазині, підписано за їхньою вартістю. Отже, дитина шукає ті товари, чия вартість у сумі дає рівно таку кількість гривень та копійок, яка є у персонажа при собі. Коли учень знаходить ці обʼєкти, то виділяє їх, після чого проходить на наступний етап завдання, де декорації змінюються: вже іншому персонажу треба допомогти витратити його гроші у новому магазині. Зміна товарів, як і вартості на кожен з них, є стимулятором для посилення цікавості учня до виконання цього завдання, адже різноманіття предметів для опрацювання є одним із способів краще вжитись у роль покупця.