Виконання логічних завдань розвиває кілька сторін розумових здібностей дитини. Звісно, такі вправи повʼазані з математикою, але, крім того, логічні задачки розвивають увагу, памʼять, концентрацію та аналітичне мислення. Особливо корисними у цьому є завдання, де учень працює з різними символами, як, наприклад, ця вправа. Насправді, з символами дитина стикається кожного дня – і по кілька разів. Нащо далеко шукати, якщо цифри – теж цілком умовні символи, які використовуються для передачі на письмі кількості умовних обʼєктів. Працювати ж з додатковими символами для виконання різних математичних дій – значить додавати у звичайну символічну систему нові одиниці, а це є дуже істотне тренуванням для учня. На екрані перед дитиною міститься кілька математичних прикладів, де замість головних елементів умовні символи, котрі набувають певного математичного значення тільки в рамках даного завдання. Результатом кожного прикладу є звичне число. Воно є орієнтиром: знаючи відповідь, дитина може здогадатись, які саме числа ховаються за умовними позначеннями на кшталт трикутників та кіл. Для того, щоб у сусідньому полі ввести числа для розшифрування цих символів, дитина має сприймати всі приклади як одну систему, памʼятаючи, що, якщо у одному прикладі зелене коло означає трійку, то це ж число треба підставляти під цю фігуру й в усіх інших виразах в межах даного етапу. Коли дитина розшифрує значення всіх фігур, то пройде на наступний рівень завдання. Там приклади будуть іншими, як і символи у них.
Учень/учениця: розв’язує сюжетні задачі вивчених видів
Розв’язання задач із кількома діями, що складаються із цілих чисел і мають у відповіді ціле число за допомогою чотирьох дій, включаючи приклади, в яких остача має бути округлена. Записувати ці приклади, використовуючи рівняння з літерою, що стоїть на місці невідомого числа. Оцінка правильності відповідей, з використанням усного підрахунку та обчислення в умі, включаючи округлення