Коли дитина тільки опановує тему площі геометричних фігур, дуже важливо, аби учень стикався з цією величиною у різноманітних завданнях. У ході виконання цієї вправи дитина вибиратиме одну з фігур саме за площею як за головним критерієм оцінки. На екрані перед дитиною містить кілька геометричних фігур, кожна з яких складається з квадратиків – вже відомих учню квадратних одиниць. Фігури можуть мати нетипову форму, своєрідний контур, деякі квадратні одиниці можуть виступати за межі силуету – це зроблено навмисно, аби дитина для того, щоб дізнатись площу фігури, була змушена рахувати всі квадратики, які в неї входять. У завданні, формулювання якого міститься над фігурами, вказано, яку саме треба знайти: з найменшою площею, або з найбільшою. Дитина вибирає потрібну фігуру, після чого рахує кількість квадратиків у ній. Далі дитина визначає кількість квадратних одиниць у потрібній фігурі, вибираючи з-поміж кількох варіантів той, який є правильним. Коли дитина робить свій вибір, то проходить на наступний етап завдання, де будуть інші фігури, хоча механіка виконання вправи буде така сама. Якщо на попередньому рівні треба було знайти, чому дорівнює найбільша площа з поданих фігур, то на новому треба буде знайти найменшу. Завдяки цій вправі дитина краще розуміє, як площа фігури співвідноситься з досить абстрактним поняттям її розміру, та тренується працювати з даною величиною.
Учень/учениця: знає, якими одиницями вимірюється площа та їхнє скорочене позначення (мм2 , см2 , дм2 , м2 , км2, а, га).
Учень/учениця: знає формули для знаходження площі прямокутника, квадрата та застосовує їх при розв‘язуванні практично-зорієнтованих задач.