Навчаючись у четвертому класі, дитина вже має досить великий багаж знань з математики. Деякі теми варто повторити, особливо враховуючи те, що дитина, у ході виконання вправ цього циклу, буде працювати з досить великими числами. Виконуючи це завдання, дитина шукатиме місце цифри у числі. На екрані перед учнем міститься число – нове для кожного наступного етапу завдання. Число завжди досить велике – до ста тисяч, і різноманітне, адже кожен розряд представлено іншою цифрою. У завданні, формулювання якого є над числом, вказана назва потрібного розряду. Наприклад, «одиниці тисяч», «десятки тисяч», «одиниці» тощо. Отже, дитина шукає потрібний розряд і виділяє ту цифру, яку там знаходить. Коли дитина це робить, то проходить на наступний етап, де, окрім нового числа, буде й нове завдання. Ця вправа досить легка для виконання і є, скоріше, розминкою – виконати це завдання досить легко. Проте за допомогою цієї вправи учень зможе згадати про свої знання розрядів числа. Це дуже важливо, бо корисно не тільки для подальшого вивчення тем, де будуть великі цифри, а й для розвитку уваги, концентрації та памʼяті. Хоча цифри є єдиним обʼєктом для роботи, на екрані також будуть різні додаткові образи, наприклад, зображення персонажів, які також вивчають цифри. Наявність цих героїв не можна назвати інформативним, а є виправданим лише з естетичної точки зору, проте саме ці ілюстрації привертають увагу дитини до виконання вправи.
Учень/учениця: читає і записує багатоцифрові числа цифрами
Учень/учениця: визначає загальну кількість одиниць певного розряду та класу в числі
З’ясувати, що у багатозначному цілому числі, цифра в одному місці може важити у десять разів більше, ніж така ж сама, що просто стоїть поруч.