Множення дробів відбувається не так, як додавання або віднімання. Для цих двох дій є головне правило – аби лише знаменник був однаковий для всіх елементів прикладу. З множенням все по-іншому хоча б тому, що варіантів множення більше. Зокрема ця вправа присвячена множенню дробу на ціле число. Оскільки ця вправа відкриває цілу нову тему у роботі з дробами, головною підказкою при її виконанні є спеціальний малюнок. На екрані перед учнем міститься один такий малюнок на кожний рівень завдання. Дріб представлений у вигляді вже знайомої кругової діаграми. Загальна кількість сегментів традиційно означає число, яке міститься у знаменнику, а те, скільки цих сегментів зафарбовано, означає число, яке є у чисельнику. Після математичного знаку множення є кілька елементів. Їхня кількість означає, скільки цілих є у множнику. Після знаку рівності знову ж таки міститься кругова діаграма, яка означає відповідь на приклад, тобто добуток. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб серед кількох прикладів, що знаходяться під малюнком, вибрати той, який підходить до ілюстрації. Для цього дитина ретельно вивчає кожен варіант та знаходить співпадіння по всіх елементах прикладу. Коли дитина робить свій вибір, то проходить на наступний етап, де треба виконати аналогічні дії вже з іншими виразами та новим малюнком. Оскільки відповідь на сам приклад вже подається, дитині залишається просто добре вивчити, як саме відбувається процес множення, наприклад, що ціле число множиться на чисельник тощо.