Це завдання продовжує низку вправ, присвячених опрацюванню теми нерівностей, які протиставляються рівнянням та типовим математичним прикладам зі знаком «дорівнює» між тою частиною, де проходять всі обчислення, та тою, де знаходиться результат цих дій. Проте цього разу акцент робиться не на тому, що нерівність дає можливість підібрати не один, а кілька варіантів різних елементів виразу, а на тому, які стосунки можуть бути між різними прикладами. На екрані перед учнем міститься пара виразів з множенням. Між ними є порожня клітинка, куди треба перемістити або знак «більше», або знак «менше». Тобто замість того, що знаходити конкретну відповідь на кожен з виразів, дитина має показати, який з них дає більший або менший добуток. Учень виконує дію множення як для першого, так і для другого прикладів. Знайшовши, який добуток є більшим, учень може поставити й відповідний знак між цими виразами. Важливо, що у ході виконання цього завдання дитина працюватиме з різними прикладами, але здебільшого перемножувати доведеться досить великі числа, а тому числі і два двоцифрові не круглі числа. Це відносно важко, але така вправа є важливим тренуванням цього вміння, адже всі приклади подаються у горизонтальній перспективі, а відтак всі обчислення учень має виконувати подумки. Проте перевага цього завдання у тому, що учню не обовʼязково знаходити точний добуток для обох виразів. Достатньо просто приблизно зрозуміти, який з них більший, щоб виконати це завдання. А така можливість сприймається дитиною як надання більшої свободи у роботі з числами.