Працювати з великими числами завжди важче, ніж з малими. Це стосується будь-яких математичних операцій. Проте у всіх правилах є виключення, в тому числі і в цьому. Як вже відомо дитині, для ділення підходять не всі числа просто тому, що є природні обмеження за кратністю. Наприклад, на двійку можуть бути поділені будь-які парні числа, але ніколи – непарні. Чим більше дільник, тим менше можливих ділених. Проте є й зворотний звʼязок – якщо ділене велике, то дільників, які б могли йому підійти, теж можна підібрати досить значну кількість. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься саме в цьому. На екрані перед учнем міститься зображення порожнього блокноту. У завданні, формулювання якого міститься над цим малюнком, вказано число, яке є діленим. До нього треба підібрати всі кратні, тобто такі, на які можна його розділити. Варіанти містяться відповідно під блокнотом. Учень уважно їх вивчає і намагається розділити число із завдання на кожне з тих, що розміщені під малюнком по черзі. Ділене із завдання є досить великим числом, тож в якості кратних до нього підійде кілька варіантів із наведених нижче. Вибирати їх треба за наступним критерієм. Якщо ділене є парним числом, то дільник – теж обовʼязково парним. Також треба звертати увагу на останні цифри, тобто на цифри у найменшому розряді діленого. Коли учень переносить у блокнот всі числа, які йому підходять, то проходить на наступний етап. За допомогою цього завдання дитина зможе дійсно добре розвинути інтуітивне розуміння чисел і разом з тим – практикуватиметься у, власне, діленні. Крім того, ця вправа допомагає дитині краще запамʼятати пари чисел за кратністю.
Учень/учениця: коментує свої дії під час виконання обчислень.
Учень/учениця: перевіряє правильність виконання множення і ділення
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового множення і ділення на кругле число
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового ділення трицифрового числа на двоцифрове
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового ділення багатоцифрового числа на одноцифрове
Помножити або розділити, аби виконати рівняння, пов'язані із дією множення, наприклад, розв’язуючи задачі у малюнках або словесні, що мають невідому змінну, з урахуванням відмінностей у діях множення та додавання.