Цифри є будівельним матеріалом для чисел. Важливим є не тільки значення конкретного числа, а й його положення відносно інших, адже, якщо у числі три цифри, то середня означає кількість десятків, а якби ця ж цифра була б крайньою лівою, то це були б сотні. У ході виконання цього завдання дитина вчитиметься сприймати цифри окремо у числі, і водночас – розуміти їхню роль як частини цілого. На екрані перед дитиною міститься математичний вираз з дією віднімання. Цей приклад не доведеться розвʼязувати – він вже готовий, відповідь знаходиться після знаку рівності. Проте у кожному елементі прикладу є свою цифра, прихована за малюнком того чи іншого звіра чи птахи. Ці малюнки досить симпатичні, проте грають суто декоративну роль, приховуючи від дитини справжні цифри. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб знайти ці цифри. Для цього необхідно виконати ряд правильних дій. Наприклад, щоб дізнатись приховану цифру у різниці, треба виконати дію віднімання між цифрами відповідного розряду зменшуваного та відʼємника. Щоб дізнатись приховану цифру зменшуваного, треба додати між собою відповідні цифри відʼємника та різниці, тобто ті, що відображають той самий розряд. Нарешті, щоб дізнатись приховану цифру у відʼємника, треба від цифри цього розряду зменшуваного відняти аналогічну цифру різниці. Коли дитина виконуватиме ці дії, то відповіді вписуватиме у рівності, які знаходяться під прикладом. Після цього дитина пройде на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії, проте приклад, як і малюнки, там будуть вже іншими.
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового додавання і віднімання
Створити число чи форму шаблону, що відповідає даному правилу. Визначити видимі особливості шаблону, які не були виразними в самому правилі.