У ході виконання цього завдання дитина знову примірить на себе роль детектива, допомагаючи знайти за описом геометричну фігуру, але цього разу – обʼємну, тобто тривимірну. На екрані перед дитиною міститься зображення кількох таких фігур, поряд з якими містить список особливих прикмет, до якого підходить тільки одна з них. Також учень бачить вже знайомий образ детектива, який веде розслідування. Учень знову виступає в якості його помічника. Дитина уважно оглядає список особливих прикмет, після чого шукає серед фігур ту єдину, яка підходить під кожен з пунктів. Це особливо важливо. Справа в тому, що ці фігури можуть бути схожими якщо не зовнішньо, то за наявністю однієї або навіть двох з трьох спільних рис. Проте всі прикмети відповідають опису тільки однієї з них. Учень, виділивши правильну, проходить на наступний етап завдання, де зіштовхнеться з новою «детективною справою» по розшуку фігури вже за іншими прикметами. Ця вправа, маючи досить сильний ігровий аспект, тим не менш, відіграє досить істотну роль у розвитку дитини, адже має відразу кілька значень. Перше – учень повторює особливості фігур та їхні назви, особливо, якщо поруч є батьки, яким би дитина могла називати ці фігури по черзі. Друге – дитина розуміє, що спільні риси можуть бути у фігур, що зовнішньо зовсім не схожі. Це особливість тривимірних фігур, котрі можуть відрізнятись буквально одною деталлю, але вона, ця деталь дійсно сильно змінює зовнішність фігури.
Учень/учениця: впізнає в оточуючих предметах відомі геометричні фігури