Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Дитина вже неодноразово тренувалась виконувати математичні завдання, де необхідно було знайти лише приблизну, не точну відповідь на питання. Хоча математика – точка наука і вимагає досить суворого підходу до вирішення задачок та прикладів, іноді достатньо просто дізнатись, в яких межах є результат виразу. Це цілком стосується і виразів зі змішаними діями, з якими працюватиме дитина у ході виконання даного завдання. На екрані перед учнем міститься ряд прикладів. Кожен з них є багатоскладовим: він може мати або множення, або ділення, які поєднуються з додаванням чи відніманням. Таким чином, у одному виразі завжди дві дії різного ґатунку. Дитина для правильного виконання прикладу має памʼятати: у множення та ділення перевага перед додаванням і відніманням, тож, якщо немає круглих дужок, саме ці дії виконуються першими. Проте знаходити точний результат не треба. На іншій стороні екрану міститься робоча зона, куди треба перенести деякі приклади. Які саме? Критерій відбору вказано там. Наприклад, лише ті, результат яких є більшим, ніж «двісті» або меншим ніж «сто». Учень має не знайти відповідь на кожний приклад, а оцінити приблизне їхнє значення. А для цього учень має, перш за все, добре орієнтуватись у числах, памʼятати проміжний результат та розуміти, яку дію виконувати слід першою, а яку – другою. Коли учень переносить, куди слід, всі потрібні приклади, то проходить на наступний етап. Завдання урізноманітнюється наявністю казкового персонажа, який грає роль вчителя, наприклад, розумного лева у мантії професора з окулярами та вказівною паличкою. Цей персонаж має зробити виконання вправи більш цікавим для учня.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Д.3
Оцінка результатів
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися