Ця вправа є, певною мірою, парою і водночас антиподом до попереднього завдання. Якщо у ході виконання минулої вправи треба було звичайний дріб перетворити на десятковий, то тут все навпаки. Перед учнем на екрані міститься десятковий дріб. Через знак рівності від нього – порожня область, але зрозуміло, що там має бути дріб звичайний – є своя клітинка для знаменника і є своя – для чисельника. Дитина, розуміючи, як повʼязані ці елементи у дробі та те, як вони зображуються у випадку саме з дробами десятковими, має серед чисел, які знаходяться під цією рівністю вибрати два варіанти – один для знаменника і інший – для чисельника. Власне, вибір досить простий. Знаменником має завжди бути число, яке є круглим і мати одиницю, наприклад, «1000» або «1000». Визначити легко – треба подивитись, в якому розряді знаходиться значуще число у десятковому дробі. Наприклад, якщо це «0,06», то шістка знаходиться у розряді сотих, відтак знаменник – число «100». Чисельник міститься значуще число, тобто те, що, власне, знаходиться після коми. Важливо памʼятати, що між знаменником і дробі та чисельником є певний звʼязок. Чисельник – це ділене, те, що ділять, а знаменник – те, на скільки частин це ділять, тобто дільник. Тому десяткові дроби мають саме цей формат зображення: замість цілого нуль, а після коми – частина цілого, яка знаходиться у розряді, що вказує на те, скільки всього цих частин було. Ця вправа є досить важливою для розуміння всієї теми десяткових дробів, а також – для майбутнього виконання інших, більш складних вправ по перетворенню одного типу дробів в інший.