Кожен символ у багатоцифровому числі може означати й окреме своє число. У ході виконання цього завдання дитина представлятиме велике число саме таким способом – як набір доданків, де кожен розряд виражений своїм числом. На екрані перед учнем міститься такий набір – новий для кожного наступного етапу завдання. Доданки не змінюють значущі числа одне одного. Натомість вони просто стають у одне велике багатоцифрове число. Це можливо тільки тоді, коли у доданку є тільки одне значуще число, а всі інші розряди виражені нулями, які використовуються суто для позначення величини цього числа. Наприклад, такими ось доданками є числа «800», «60» та «5», які дають у сумі число «865». Як видно у цьому прикладі ці, числа при додаванні фактично не змінюються – кожна значуща цифра заміняє нуль і все. Виконуючи це завдання, дитина на кожному рівні працюватиме з подібними випадками, але числа будуть значно більшими – до ста тисяч. Отже, перед дитиною набір подібних доданків буде змінюватись на кожному етапі, і до кожного набору треба підібрати число суму – те багатоцифрове число, яке складається з усіх значущих цифр доданків, які посіли своє місце. Саме відповідність за розрядами є головним критерієм при виборі варіанта числа, яке формують доданки. Варіантів буде кілька, і деякі з них будуть схожими на правильну відповідь, проте цифри будуть переплутані – ті, які мають бути на місці десятків, будуть на місці сотень тощо. Тож дитині доведеться не просто знайти число з відповідним набором цифр, а й правильно розмістити їх по розрядах, щоб вибрати потрібний варіант.
Учень/учениця: визначає склад числа за розрядами і за класами
Учень/учениця: визначає загальну кількість одиниць певного розряду та класу в числі
З’ясувати, що у багатозначному цілому числі, цифра в одному місці може важити у десять разів більше, ніж така ж сама, що просто стоїть поруч.