Перехід одних одиниць вимірювання у інші відбувається здебільшого з круглими числами, що містять тільки одиницю в якості значущої цифри. Наприклад, у кілометрі є 1000 метрів, а у дециметрі – 10 сантиметрів. Переводячи різні одиниці виміру в умовах реального виконання завдань (як академічних, так і життєвих), досить рідко доводиться працювати саме з такими числами, значення яких можна перевести з одного розряду в інших без залишку. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься перетворювати числа саме із залишком і робити це правильно. На екрані перед учнем міститься той чи інший параметр, наприклад, довжина, яку виміряли у сантиметрах. Число точне, проте надто велике. Відтак треба перевести його у іншу одиницю виміру. Проте тільки деякі розряди цієї цифри перейдуть в іншу одиницю, тоді як найменші залишаться у залишку. Наприклад, треба перевести у метри 560 сантиметрів. Дитина знає, що сантиметрів у метрі сто, а значить саме цифра, яка знаходиться у цьому розряді (а якби число було більшим, то й інші, більші розряди теж) переходить до метрів, а всі менші розряди залишаються у сантиметрах. В результаті виходить «5 метрів та 60 сантиметрів». Під малюнком з зображенням великого числа є кілька варіантів того, яким має бути результат цього перетворення. Ці варіанти є підказками-орієнтирами. Дитина вибирає той, який вважає правильним, після чого проходить на наступний етап завдання.
Знати відносні розміри одиниць вимірювання в межах однієї системи одиниць, включаючи км, м, см; кг, г; л, мл; год, хв, сек. В межах однієї системи вимірювання, вимірювання в більшій одиниці з точки зору меншої одиниці. Записати вимірювальні еквіваленти в таблиці з двома колонками.