Розмір – це поняття досить відносне, яке залежить саме від точки зору, тобто від того, якого підходу дотримується той, хто цікавиться розміром чого-небудь. Це стосується як звичайних предметів (відтак є категорія довжини, ширини, висоти тощо), а також геометричних фігур. Один із способів дізнатись розмір предмета – це встановити його периметр. Периметр є сумою довжин сторін геометричної фігури, що є двомірною. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься знаходити саме його. На екрані перед учнем міститься зображення геометричної фігури, що має лише два виміри, тобто необʼємної. Довжина кожної сторони позначена. Щоб знайти периметр, учень має додати всі ці сторони між собою, знаходячи суму. Після цього учень вписує число-результат у порожню клітинку під зображенням фігури і проходить на наступний етап, де треба виконати аналогічні дії. Важливо, щоб дитина розуміла: вона має різні можливості для знаходження периметра. Наприклад, якщо треба опрацювати рівносторонній трикутник, то не обовʼязково додавати між собою всі його сторони – можна натомість помножити одну з них на три, щоб дізнатись периметр. Але це справедливо тільки для фігур, чиї сторони рівні.
Учень/учениця: знає означення прямокутника, квадрата; використовує властивість протилежних сторін прямокутника при розв’язуванні практичних задач; зображує геометричні фігури на аркуші в клітинку, позначає їх літерами латинського алфавіту; будує прямокутник, квадрат.