Здебільшого дитина сприймає такі величини як площа та периметр суто як академічні явища, знання яких потрібні тільки за шкільною партою. Проте це не так: знання того, як знайти периметр, може знадобитись і в житті, при чому у звичайних побутових ситуаціях, які у будуть описуватись у ході виконання цього завдання. На екрані перед дитиною на кожному етапі вправи містяться умови математичної задачі, де фігуруватиме периметр як один з етапів до знаходження остаточної відповіді на питання до задачки. Дитина уважно читає задачу, розуміючи її сюжет і, головне, те, як з його умовами можуть бути повʼязані такі величини, як периметр. Наприклад, учень має знайти загальний розмір стрічки, знаючи довжину та ширину її, а також те, що подарунок обгорнуть нею двічі. У такому випадку дитина спочатку сумує всі сторони стрічки, знаходячи, власне, периметр. Проте це не все – далі дитина має помножити число, що вийшло у результаті, на два, адже рівно стільки цією стрічкою обгорнули подарунок. Тож периметр виступає у якості проміжної відповіді. Коли дитина виконає всі дії та знайде остаточний результат, то для переходу до нової задачки залишиться тільки вибрати це число з-поміж інших варіантів, що вказані під умовами вправи. Задачі, попри досить буденне оформлення, розповідають про казкових персонажів та супроводжуються гарними та якісними малюнками, аби привернути увагу дитини до даної теми.
Учень/учениця: знає означення прямокутника, квадрата; використовує властивість протилежних сторін прямокутника при розв’язуванні практичних задач; зображує геометричні фігури на аркуші в клітинку, позначає їх літерами латинського алфавіту; будує прямокутник, квадрат.
Учень/учениця: розв’язує сюжетні задачі вивчених видів