Окрім різних математичних дій, з числами можна виконувати різні операції, які повʼязані з порівнянням. При порівнянні, на відміну від додавання, віднімання, множення чи ділення, складові частини виразу не змінюються і не «породжують» нове число. Вони просто порівнюються між собою, щоб можна було зробити ті чи інші висновки. У житті є немало ситуацій, коли саме порівняння чисел є дійсно потрібною операцією. У ході виконання цього завдання дитина познайомиться з такими ситуаціями. На екрані перед учнем міститься зображення – нове для кожного етапу вправи. Наприклад, зображуються діти. Біля кожного персонажа число, яке є роком народження цієї дитини. Відтак учень зрозуміє: всі ці діти різного віку, адже народились у різних роках, а відтак серед них є старші і молодші. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб порівняти ці цифри і розмістити персонажів відповідно до них, наприклад, за старшинством у порядку спадання або ж зростання – в залежності від конкретного завдання. Учень знаходить наймолодшого персонажа (чий рік народження є найбільшою цифрою, тобто найближчою до нинішнього року) і переміщує у той чи інший кінець ряду, а всіх інших орієнтує відповідно до нього. Коли дитина відсортує персонажів у порядку, вказаному у завданні, то пройде на наступний етап, де будуть нові герої з іншими датами, а завдання теж неодмінно трохи зміниться: якщо на минулому етапі треба було утворити ряд у порядку спадання, то у наступному – у порядку зростання і навпаки. Завдяки цій вправі учень не просто закріпить свої навички порівняння чисел, а й побачить, як це вміння може знадобитись у повсякденному житті.
Учень/учениця: порівнює багатоцифрові числа