При цьому дані дії не є рівнозначними. Якщо у прикладі є тільки додавання та віднімання, то вони виконуються послідовно у природньому порядку. Але якщо у прикладі є ще й множення та ділення то вони виконуються завжди першими. Проте у цьому правилі, є виключення – круглі дужки. Дія, яка є в них, завжди має беззаперечну перевагу над всіма іншими. Неважливо, чи в круглих дужках додавання чи віднімання – саме ця операція має бути виконана спочатку, щоб вже з її результатом виконувались всі інші. У ході виконання цього завдання дитина краще засвоїть цей важливий принцип і водночас тренуватиметься виконувати, власне, такі дії. На екрані перед дитиною міститься зображення кількох обʼєктів. Кожен з них «підписано» своїм прикладом, який міститься під малюнком. Приклади завжди мають кілька дій, але різні: наприклад, в одному в круглих дужках дія множення, а поза ними – додавання. В іншому прикладі в круглих дужках дія віднімання, а вже із сумою цих чисел треба виконати множення чи ділення. Дитині не обовʼязково обчислювати кінцевий точний результат для кожного прикладу. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб вибрати приклад з найбільшим або найменшим (в залежності від питання, яке ставиться перед дитиною у цьому конкретному рівні) і виділити його. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап. Спочатку дитині доведеться дійсно виконувати всі ці дії, але потім, зрозумівши закономірності взаємодій чисел, дитина почне інстинктивно розуміти, результат якого прикладу їй потрібен цього разу. Також учень має звертати увагу на розрядність числових компонентів виразів, а також на те, наскільки великими є ті чи інші числа.
Учень/учениця: порівнює багатоцифрові числа
З’ясувати, що у багатозначному цілому числі, цифра в одному місці може важити у десять разів більше, ніж така ж сама, що просто стоїть поруч.