Порівняння дробів – значно більш складне завдання, ніж порівняння звичайних чисел. Справа в тому, що будь-який дріб – це частина цілого. Знаменник означає, на скільки частин це саме ціле було розділене, а чисельник – скільки частин було задіяно. Отже, порівнюючи дроби, треба звертати увагу, перш за все, памʼятати, що вони – умовно повʼязані з одиницею. Далі учень має дивитись на знаменники. Чим більше число на цьому місці, тим на більшу кількість частин розділено одиницю і тим менші ці частини. Відтак, якщо у одному дробі у знаменнику «15», а в іншому – «10», а в чисельнику в обох пʼятірка, то другий більший, адже пʼятірка відносно десятки – це половина, а відносно «15» це третина. У ході виконання цього завдання дитина порівнюватиме дроби за допомогою числового променя. На екрані перед учнем міститься зображення цього променя, на якому є кілька дробів. Всі вони різні, деякі мають однаковий знаменник, інші – ні. Учень має вибрати той, який вказано у завданні – найбільший чи найменший. В залежності від етапу вправи завдання змінюється. Знайти потрібний дріб дуже легко – треба просто вибрати найближчий до нуля (якщо треба знайти найменший) або найбільш далекий від нього (у випадку, коли треба знайти найбільший дріб). Проте головне – дитина завдяки правильному роз положенню дробів на числовій прямій зрозуміє, як вони взаємоповʼязані між собою. Наприклад, що дріб зі знаменником «14» і чисельником «8» знаходиться між тими, в яких знаменники «7», а чисельники – числа «2» та «6».
Зробити числову пряму для відображення набору даних одиниць вимірювань у дробах (1/2, 1/4, 1/8). Вирішувати задачі, пов'язані з додаванням і відніманням дробів, використовуючи інформацію, представлену в завданні.