Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Взагалі математика – наука досить точна, яка потребує від учня пошуків конкретного числа-результату. Проте, особливо у випадках, коли дитина працює з великими числами, досить часто можна обмежитись і знаходженням приблизної відповіді. Це стосується як академічних завдань, які ставлять перед учнем саме таку мету, так і життєвих ситуацій, коли треба віднайти кількість предметів хоча б приблизно, у межах певної амплітуди чисел. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься знаходити приблизну суму двох доданків у межах ста тисяч. На екрані перед учнем міститься дві сторінки блокноту. На першій кілька математичних прикладів з дією додавання. Другий аркуш залишається порожнім. У завданні, формулювання якого знаходиться над блокнотом, вказано, за яким критерієм треба зробити підбір прикладів. Наприклад, відібрати тільки ті, які в сумі дають число, більше за «20 000». Учень робить всі необхідні обчислення, після чого переносить потрібні приклади на інший аркуш, роблячи, таким чином, диференціацію за вказаним критерієм. Важливо, що точну відповідь дитині знаходити не потрібно – за доданками учень досить швидко зрозуміє, чи сума більша, чи менша від названого у завданні числа. Відтак, не обчислюючи кінцевий результат, дитина зуміє зрозуміти, які саме вирази треба перенести. Таким чином, особливий акцент робиться на швидкості виконання вправи. З кожним рівнем (а перенісши всі потрібні приклади, дитина проходить на наступний етап завдання до нового аналогічного набору виразів та нового принципу диференціації у завданні) учень виконуватиме вправу все більш впевнено, а відтак – більш швидко. Це допоможе розвинути майже інтуїтивне розуміння чисел, що особливо важливо для роботи з великими цифрами.

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Б.9
Приблизне значення
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися