Вивчення обʼємних фігур є дуже корисним з багатьох причин. Перш за все, це окремий розділ геометрії, але окрім того, більшість предметів навколишнього світу є обʼємними, тож, вивчаючи ці фігури, дитина зможе краще зрозуміти властивості обʼєктів навколишнього середовища. Крім того, вивчення цього розділу геометрії допомагає розвинути просторове мислення, уяву та, певною мірою, творчі здібності. Особливий наголос саме на цьому робиться у ході виконання даного завдання. На екрані перед учнем міститься розгортка обʼємної геометричної фігури. Вона складається з кількох двовимірних фігур, що обʼєднані таким чином, аби при складанні утворити обʼємну. Складність цього завдання у тому, що визначити, яку саме фігуру можна утворити за допомогою цієї розгортки, можна лише за допомогою уяви та творчого мислення. Зображення розгортки є плоским, учень не може вирізати її, як би це зробив з розгорткою, що зображена на аркуші паперу. Проте, вже маючи досвід роботи в такому форматі, учень може досить швидко зорієнтуватись. Ще однією підказкою є наявність кількох варіантів обʼємних фігур, що знаходяться під розгорткою. Отже завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб серед цих варіантів знайти ту єдину фігуру, яку вдасться утворити за допомогою цієї розгортки. Зробивши свій вибір, дитина проходить на наступний етап, де треба буде виконати аналогічні дії з іншою розгорткою та новим набором обʼємних фігур.
Учень/учениця: впізнає в оточуючих предметах відомі геометричні фігури